≤стор≥¤ групи  –»√ќЋјћ

√оловна
≤стор≥¤
‘ото
ѕ≥сн≥
“ексти
 онтакти

«в≥сно, хот≥лос¤ з самого початку щоб ≥стор≥¤ була, ¤к, скаж≥мо, у Queen Ц не щодо слави (боронь Ѕоже!), а щодо складу музикант≥в-однодумц≥в. јле, ¤к казала мо¤ дружина, не там ≥ не тод≥ ¤, видно, народивс¤Е “ож ≥ довелось вибирати з тих, то був пор¤д, Ц ¤к правило, людей с≥мейних ≥ при стаб≥льн≥й совЇтськ≥й робот≥.

ќтож почнемо. Ѕув ¤ студентом-першокурсником ’ерсонського пед≥ну ≥ у своњ 22 роки мр≥¤в про рок-групу, бо п≥сень було Ц тьма! ≤ ось надибав мене Ц такого соб≥ самогра¤ Ц ≥нший студент ≥з суперпр≥звиськом “юбик. ѕознайомив з ≥ще б≥льш дорослим хлопцем, ¤кий заочно вчивс¤ на режисера в м≥сцевому УкулькуФ та працював завклубом у сел≥  орсунка поблизу Ќовоњ  аховки. “о був —ерьога ѕопельчук, за пр≥звиськом ѕух (бо чимось схожий), ¤кий контрабандою отримував нову музику та крутив њњ на своњй дискотец≥. Ќадал≥ прињжджали на т≥ танцюл≥ нав≥ть з м≥ста, оск≥льки вс≥л¤к≥ ќттавани та ѕ≥нк‘лойди були тод≥ заборонен≥ у Ђстране, где вольно дышит человекї.

” тому с≥льському клуб≥ ми й почали грати рок-музику, починаючи з лютневих кан≥кул 1983 року. —клад: ¤ на г≥тар≥ та сп≥вав, “юбик на басу, ѕух Ц барабани. ѕочаткова назва була в≥дпов≥дно (бо ѕух) Уѕосторонним ¬Ф.  ласна назва. ” текстах де-не-де й проскакувало Ђне пон¤вшим нас в ответ: посторонним хода нет!ї тощо.

ѕершим виступом був ¤кийсь конкурс у сус≥дн≥й ќснов≥, де просп≥вали дв≥ украњнськ≥ п≥сн≥ (Упсевдо рокФ) та одну блюзову рос≥йську. Ќа цьому виступ≥ з ними сп≥вав м≥й ≥нститутський товариш ¬≥т¤ –оменський, ¤кий надал≥ залишивс¤ просто нашим фаном, а цифра три стала дл¤ мене просто маг≥чною у вс≥х подальших складах (т≥льки втрьох виходила добра музика). ∆ур≥ дивилос¤ круглими очами на таких наглих з≥ своњми власними п≥сн¤ми ≥ не знало, ¤к це оц≥нювати. ¬загал≥ добре було одне: ѕух з ус≥м Ќовокаховським кер≥вництвом був знайомий, ≥ тому н≥ про ¤ку заборону мова не йшла.

¬же через ¤к≥сь к≥лька м≥с¤ц≥в ми з ѕухом прийн¤ли нових двох музикант≥в Ц з довол≥ далекого села ¬еселе Ѕериславського району. ёрчик ћасюк (бас) був електриком ≥ за¤длим мисливцем, а ¬овчик ядлось Ц вод≥Їм, г≥таристом ≥ сп≥ваком, що мене т≥шило, оск≥льки можна було нарешт≥ сп≥вати на два голоси.

÷е вже був  риголам. ћи грали концерти в л≥тн≥х студентських таборах ≥ клубах, в≥дпочивали разом с≥мТ¤ми, пили вино та самогон. “обто було супер. ™диний облом, ¤кий буде й надал≥ пересл≥дувати вс≥ моњ склади, Ц обмежен≥сть у репетиц≥¤х, бо робота, с≥мТ¤, д≥тиЕ —аме тому п≥сн≥ вчились нашвидку, щоб поб≥льше. ѓх було за чотири роки в цьому склад≥, певно, сотн≥ дв≥.

’от≥лос¤ нових вух, але з села дуже важко було вирватись. ¬езли сам≥ апаратуру, ставили на вулиц≥ в Ќ.  аховц≥ та грали. —пробували тариф≥куватись (був такий кошмар на т≥ часи). ѕроте в ’ерсон≥ один видатний музичний д≥¤ч, з≥гравши моњ п≥сн≥ на фортеп≥ано (що було дл¤ мене просто кайфом), почав читати тексти й об≥мл≥в просто: Уви що, хочете в тюрму? як це Ц пор≥внювати ЂЅелый домї, Ђ расный домї з Ђ∆елтым домомї ÷е з дурдомом?Ф Ќу й таке ≥нше. ƒо реч≥, той д≥¤ч надал≥ став директором музичного училища та ще й входив до Ќародного –ухуЕ

™диною в≥драдою став фестиваль У–ок-н-рол “авр≥йськийФ, ¤кий ми, ¤к Їдина в м≥ст≥ рок-група, й заснували Ц зв≥сно п≥д мудрим (≥ см≥ливим Ц чого гр≥ха тањти!) кер≥вництвом м≥сцевого комсомолу та особисто —ерьоги ÷иг≥пи (надал≥, до реч≥ кегеб≥стом, ≥ також см≥ливим!) “ам ми грали чотири рази. “о були чудов≥ роки: знайомство з рокерами (вс≥л¤к≥ ѕереходи, ѕров≥нц≥њ, ѕеррони, “оки тощо), вињзди в плавн≥, народженн¤ сина п≥д час фестивалю в 1987 роц≥Е

” 1986 роц≥ з ѕухом ми зд≥йснили його давню мр≥ю Ц студ≥йний запис, ≥ мою Ц украњнською мовою. я грав, а в≥н писав (магн≥тофон У¬еснаФ, стр≥чковий ревер, г≥тара ћюз≥ма та ≥нш≥ прим≥тивн≥ прибамбаси). ѕроте запис вийшов непоганий (назвали ми його У руњзФ). ÷ей УальбомФ послали на конкурс фонограм до ѕ≥тера (проводив попул¤рний на той час у молод≥ журнал УјврораФ), в ¤кому вз¤ли участь вс≥л¤к≥ јквар≥уми,  ≥но, Ќаут≥луси тощо. Ќ≥чого ми не завоювали, але про нас написали найб≥льше, бо це була одна з двох с≥льських груп, одна з двох, ¤ка сп≥вала нерос≥йською мовою, ≥ з 40 (!) украњнських Їдина украњномовна.

—аме тому ¤ довго вважав себе першим (за пор¤дком, а не за ¤к≥стю) украњнським рокером, аж поки не зустр≥в на У„ервон≥й рут≥Ф у „ерн≥вц¤х хлопц≥в ≥з старого гурту У√уцулиФ, ¤к≥ задовго до мене це робили. Ќ≥ про ¤ке ¬¬ мова не йде, бо то п≥зн≥ше, та ще й в≥двертий прикол над мовою.

« перењздом ѕуха до Ќ. аховки той склад розваливс¤ (на цей час ѕух живе й працюЇ в ѕольщ≥ масажистом, ёра ћасюк Ц м≥л≥ц≥онер, ¬ова ядлось Ц вод≥й-приватник).

” 1990 роц≥, коли ¤ став працювати в ’ерсонському пед≥н≥ викладачем, зустр≥вс¤ з м≥сцевими хлопц¤ми, ¤к≥ сам≥ запропонували в≥дновити групу з умовою грати т≥льки украњнськ≥ п≥сн≥ (а ще кажуть: ’ерсон, Ухерсонська нац≥ональн≥стьФЕ) ÷е був найб≥льший склад: —ерьога √ерасименко Ц г≥тара, вокал; ёрко ≤ванов Ц клав≥шн≥, вокал; ≤гор ћаринко Ц барабани; јндрюха ¬≥триченко Ц бас ≥ ¤. як видно з цього, сп≥вали нав≥ть на три голоси, що давно було моЇю мр≥Їю.

ўоправда виступ≥в було дуже мало, хоча готувались приск≥пливо. «рештою спочатку ¤ передав л≥дерство —ерьог≥, ¤кий швиденько переробив ус≥ п≥сн≥ (що, до реч≥, мене також т≥шило). ’от≥в ¤ вже й кинути њх самих, але не так сталос¤, ≥ без зазначеного —ерьоги ми склали довол≥ м≥цний  риголам, ¤кий виступив у 1991 роц≥ на У„ервон≥й рут≥Ф, де став дипломантом.

÷ей склад плавно перейшов у вар≥ант тр≥о, ¤ким ми записали другий самопальний альбом, що був названий Уѕ≥сн≥ ¬еликого „орногузаФ та репрезентував стиль фольк-рок, в ¤кий ¤ надал≥ довол≥ сильно був залюблений. «апис цей зд≥йснив јндрюха, ¤кий надал≥ жодних стосунк≥в ≥з музикою вже не мав (певно, його музична душа залишилась там). “обто й цей склад УпомерФ п≥сл¤ в≥дносного усп≥ху.

“а недовго ¤ був самотн≥м. ѕ≥сл¤ к≥лькох вар≥ант≥в познайомивс¤ з Ћьошею ¬ундервальдом Ц нащадком херсонських н≥мц≥в, ¤кий з≥ мною згадав своЇ колишнЇ барабанне дитинство ≥ зрештою розкв≥тнув у класного барабанщика ≥з джазовою техн≥кою. ћи довгий час тренувалис¤ вдвох, вивчивши тьму п≥сень Ц синтез року, джазу та фольку. «Тњздили на „ервону руту в ƒонецьку (1993 р≥к), вз¤вши з собою профес≥йного бас-г≥тариста —аню Ѕруда, ¤кий вразив там оператор≥в-≥ноземц≥в своЇю техн≥кою. ѕроте знову-таки вище дипломантства (дес¤тки) не п≥дн¤лись. „ерез два роки нам по¤снили, що цей стиль, мовл¤в, старий, ≥ сл≥д зараз грати таке т≥льки, ¤к Ќ≥рвана. јле ¤кщо уважно подумати над елементарними, здавалос¤ б, словами Уа морква красна¤, коли моркви густо, а капуста гарна¤ т≥льки м≥ж капустиФ, то зрозум≥Їш, що то не про город овочевий йде мова.

ƒесь тод≥, у 1993-му до нас прибивс¤ хлопчик-басист, не за роками серйозний. ÷е був ¬≥талик “каличенко Ц учень ѕ“”. —аме цим складом (знову-таки втрьох) ми отримували в≥д музики масу емоц≥й, ≥ музика була складною та надто синкопованою.

Ќайб≥льшим виступом був гала-концерт у ’ерсон≥ на круч≥ разом ≥з ѕовал≥¤ми, Ѕ≥ликами, ѕлачами ™рем≥њ, ¬≥лл≥ “окарЇвим, ¤кий ми розпочинали, а запис нашого блюзу багато раз≥в крутили по “Ѕ.

ƒал≥ разом з≥ сп≥ваком √енкою Ѕ≥лозубовим (ну коп≥¤ ƒ≥о!) виступили на Уѕерлинах сезонуФ в  иЇв≥, де отримали третЇ м≥сце (заб≥лена в диплом≥ не то одиничка, не то дв≥йка). јле то не б≥да, Ц головне що тод≥ зТ¤вивс¤ азарт. ѕроте це тривало не довго. «нову побут, с≥мТ¤, робота звели весь азарт нан≥вець. ѕри тому ще й ¬≥талик п≥шов до арм≥њ, а Ћьоша також не довго протримавс¤ в доброму гумор≥ (хоча було що грали з ним удвох нав≥ть на конференц≥њ авангарду).

ѕоки був м≥й басист в арм≥њ, ¤ задовольнив своЇ давнЇ прагненн¤ пограти з трубами Ц поекспериментував з тубою, тромбоном, трубою та саксофоном, розписуючи њм парт≥њ.  орист≥ з того не було н≥¤коњ, окр≥м по¤ви на т≥й хвил≥, з тими духовиками групи —бей пепелз, ¤ка нин≥ в  иЇв≥ граЇ на танцюл¤х.

 оли ¬≥талик повернувс¤, з нами спробував попрацювати перший ≥ останн≥й поки що менеджер ¬≥т¤, ¤кий дом≥гс¤ виступу на “авр≥йських ≥грах (нехай удень, нехай у перервах м≥ж конкурсом питт¤ пива д≥тьми, але честь ¤ка!). “ой склад ≥снував також досить довго: старий херсонський лабух ≤гор √лущенко Ц барабани,  остик √олубов Ц вокал, ¬≥талик ≥ ¤. ћи виступили на к≥лькох концертах, останн≥м з ¤ких став У40х40Ф (моњ 40 рок≥в помножен≥ на 40 п≥сень, ¤к≥ там пролунали). —льози печал≥ за безталанно проминулими рокамиЕ

≤ ось третЇ тис¤чол≥тт¤ починаЇтьс¤ з нового складу Ц з барабанщиком ¬адиком ћа¤цьким, ¤кий також згадав своЇ барабанне минуле через 20 рок≥в.

ќск≥льки ми завжди п≥длаштовувались п≥д барабанщика, то зараз стиль важчий, н≥ж був будь-коли, а п≥сн≥ енерг≥йн≥ та забойн≥. ¬ цьому ¤ переконавс¤ п≥сл¤ сер≥њ концерт≥в, коли публ≥ка заводилас¤ й сп≥вала вперше почут≥ п≥сн≥. ÷е класно, ≥ його хоче душа ще й ще. ѕроте знову-таки побутЕ –епетиц≥њ раз на тиждень по 2-3 години.

≤ нарешт≥ трет≥й альбом, записаний нещодавно, ≥ вже майже профес≥йно Ц на справжн≥й студ≥њ. Ќазва Ц У”рок 1: ’ерсонський блюзФ. ’оча це ще не т≥ п≥сн≥ з ¬адиком, це ще з Ћьохою. « ¬адиком буде обовТ¤зково У”рок 2Ф. ј альбом той присв¤чений херсонськ≥й музичн≥й тусовц≥.

(поновлено у 2007 роц≥) Е ≤ У”рок 2Ф п≥д власною назвою У–≥к  озлаФ в≥дбувс¤ Ц щоправда, у концертному вар≥ант≥ (2003 р≥к, маленька зала училища культури), коли  остик √олубов, не знаючи добре половини п≥сень, мугикав ≥ кигикав ¤к т≥льки м≥г. У≤ з≥брав п≥п ус≥х на об≥дню Ц генерал≥в ≥ секретар≥в. ¬стала банда ≥ помолилась Ц перед √осподом р≥вн≥ ус≥!Ф

≤ також не так довго про≥снував цей склад, а одн≥Їю з причин нав≥ть стали знаков≥ вибори 2005 року, коли й родич≥ ставали на певний час ворогами! Ќа час розчаруванн¤ тим омр≥¤ним президентомЕ

«рештою на початок 2006 року гурт вийшов з новим басистом, ≥ ¤кщо повернутий барабанщик Ћьоха дещо поступавс¤ важк≥стю попередньому (компенсуючи техн≥чн≥стю), то јндр≥й Ц новий музикант (а також за сум≥сн≥стю Ц х≥рург-стоматолог) Ц привн≥с ще б≥льшу важк≥сть, ¤ка й була! ≤ тому з ним вийшли на нову стил≥стику Ц Ухард-енд-хев≥Ф та Ухард-корФ.

–езультатом р≥чноњ творчост≥ стали два альбоми Ц У рокодил-чемп≥онФ та Уѕокусай задницю королевиФ, записан≥ у лайв-режим≥, але досить ¤к≥сно: У«адниц¤, задниц¤, над добрими мужчинами дражнитьс¤!Ф Ќовим дл¤ У риголамаФ тут Ї тема коханн¤ та ж≥нки, що ран≥ше не допускалос¤ принципово: Уя знаю, що ти Ї, та т≥льки десь ховаЇшс¤Ф (тексти альбом≥в додаЇмо на сайт≥). Ќа 2007 р≥к готуЇмо ще альбом у тому ж (найкращому) склад≥ Ц ¬овчук, јлекс та јндрюха.



Hosted by uCoz